3 maj 2011

Zliftowałam...Anię...)

Dzisiejszą kopertówkę, którą Wam przedstawiam zrobiłam na wzór karteczki mojej  seeerdeczneeej kumpeli ANI same przyznacie że jej kopertówka jest śliczna jak zresztą  jej wszystkie prace, wykorzystała w swojej kopertówce ramkę zawieszkę, której projektantem i producentem jest znana nam wszystkim EFINKA, dziewczyna tak zapracowana, że już drugi miesiąc nie odzywa się na blogu. Efinko litości odezwij się, brakuje nam Ciebie! Bardzo spodobał mi się pomysł wykorzystania tej zawieszki ( sama dostałam tę rameczkę od Ani aż żal mi się z nią rozstawać jest tak śliczna!!!) , nie mogłam się pohamować i żywcem "zmałpowałm" a z jakim efektem to zostawiam Waszej ocenie.
Bardzo  dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko. Pozdrawiam serdecznie:)


5 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka! Śliczne tłoczenia i bukiet kwiatków, ramka też, ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie skompowany bukiecik! A rameczka coś mi wyglada na UHK-ową, bo u mnie takie leżą i grzecznie czekają na swoją kolej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak IWA masz rację takie same rameczki są również dostępne u UHA-czka, prawda że są boskie?
    Dziewczyny dzięki za Wasze cudowne komentarz aż chce się dalej robić i właśnie zabieram się do następnego dzieła. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia Ty mnie tak nie chwal. Ja widzę, że uczeń już przerósł "mistrza" :) Tyle masz pomysłów w głowie. Zazdroszczę Ci tego. Fajnie że jesteś blisko mnie i mogę czasem coś podpatrzeć osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kto to mówi a dokładnie pisze:):):)

    OdpowiedzUsuń