4 sty 2012

Mój pierwszy....:)

kalendarz, jaki zrobiłam, jeszcze nigdy tego nie robiłam a miałam na niego chętkę od dawna, ale jakoś nie było okazji. Zawitał Nowy Rok, jest to odpowiedni moment do zrobienia kalendarza i oto coś takiego wyszło. Myślę że jak na pierwszy raz to nie najgorzej, prawda?
Przyznaję się bez bicia że wykonanie tego formatu kartki jest pracochłonne, ale jak robi co się lubi to reszta nie ma większego znaczenia:):):):)
Dzięki za odwiedzinki i ciepłe słówka.
 Życzę słodkich snów. Pozdrawiam:):):)









8 komentarzy:

  1. świetny jest:) Zachwycił mnie też wykrojnik kwiatkowy- wokół kartki z kalendarza:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...jest naprawdę nietypowy, ciekawy oryginalny...chyba sama się na taki skuszę...pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał oczom nie wierzę jakie widzę cudeńko:)Jest prześliczny:)Ach i te wykrojniki:)Są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Bardzo ciekawa i oryginalna forma! Tylko pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam pani Ewo
    Piękne kartki - obejrzałam "od deski do deski" bloga i prace.
    Ja też jestem z zachodniopomorskiego. Nie wiem, czy to jest najaktualniejszy wpis na blogu ale może odczyta pani wiadomość.
    Bardzo proszę o kontakt na adres kolorka12@wp.pl
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam piękny kalendarz ,ja za niedługo będe miała swoją wymarzoną maszynkę i wykrojniki i będe tworzyc nowe rzeczy i już sie nie mogę doczekać:) .Pani robi cudowne rzeczy :) wow :)
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń