12 sty 2011

Srebrne Gody Beaty i Leszka:)







5 komentarzy:

  1. Przez cienie na kartce wygląda na mega trójwymiar :) Naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to wszystko dzięki Twoim przydasiom!!! Bez nich te karteczki nie miałyby tego uroku. Stokrotne dzięki!!! Jutro z samego rańca wpadam do Was na kawusię. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, tylko szkoda, że niektóre zdjęcia mało wyraźne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem Haniu,że moje zdjęcia są kiepskiej jakości są robione tel. komórkowym ale jestem na etapie szukania dobrego aparatu i mam problem bo jest ich tyle na rynku że nie wiem który wybrać:( ale w niedługim czasie wybiorę się z Anią MELLANIK to mi doradzi, to super dziewczyna!!!. Dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka super, fajny składaczek, faktycznie Hania ma rację też zauważyłam że ostrość szwankuje na zdjęciach. Ważne jest dobre oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń