1 sty 2012

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Życzę
Szczęśliwego Nowego Roku
2012
dla Was i Waszych Rodzin.
Niech upłynie w zdrowiu i na realizacji pragnień.
Niech przyniesie tylko dobro.
Wszędzie tam, gdzie staną Wasze stopy.....
spotykajcie tylko wspaniałych Ludzi.....





Tę karteczkę dedykuję Kochane Wam Wszystkim, za to, że jesteście, za wspólnie spędzony czas, za każde Wasze  słówko,  za Wasze przecudowne INSPIRACJE dzięki którym powstał  zaczarowany "MAGICZNY SCRAPKOWY ŚWIAT".
Pozazdrościłam wspaniałej  MONI  genialnego pomysłu z karteczką  w jej ostatnim poście,  żywcem zmałpowałam pomysł  (MONIA WYBACZ MI!!! ale nie mogłam się opanować)
Bardzo chętnie podaruję tę karteczkę której z Was (najchętniej bym Was wszystkie obdarowała - jaka szkoda że to niemożliwe :(  ).
Jeśli chcecie aby karteczka do Was powędrowała, proszę o komentarz, czekam do wtorku.
 Pozdrawiam:):):)

5 komentarzy:

  1. Ależ cudna ta kartka! Nie mogę się napatrzeć :)
    Jestem chętna jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...karteczka jest urocza, chetnie ją przygarnę :-)

    P.S. Uwielbiam Twoje prace, chetnie je podgladam i mam nadzije, że mi wybaczysz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudeńko:)Oj co to byłby za zaszczyt otrzymać takie cudeńko:)Przepiękna kartka:)Piękne życzenia:)Również życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna;) Chętnie się nią zaopiekuję:)
    A Tobie fantastycznego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń