6 maj 2011

Urodziny Małgosi....)

Dzisiejszą karteczkę zrobiłam dla naszej bardzo serdecznej klubowej koleżanki Gosi, super dziewczyny, szalenie zdolnej , prędzej bym wymieniła czego ta dziewczyna....NIE POTRAFI, bo co potrafi to chyba zajęłoby mi to cały dzień wymienienia a może więcej.....) właśnie przyszedł mi pomysł....muszę ją namówić na założenie blogu byście miały szansę poznać jej wspaniałe prace min: biżuteria, haft krzyżykowy, scrapbooking, decoupage itd.....  myślę że jej blog byłby  cudowny i wielką skarbnicą wiedzy:)
Sorry że zdjęcia nie najlepszej jakości ale w ostatniej chwili i niestety parapet okienny jest najlepszym miejscem do robienia fotek:(
Dzięki za odwiedziny i miłe słówka. Pozdrawiam serdecznie:)


Od kiedy mam Cuttlebuga (prezent urodzinowy od mojego kochanego mężulka:):):) nie ma dnia abym z niego nie skorzystała, same przyznacie że to cudowna rzecz i te boskie wykrojniki - coś mi się  wydaje że wpadłam w NAŁÓG :)

2 komentarze:

  1. Oj kochana, śliczne te Twoje składaczki :) Te motyle są urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ja marzę o takiej maszynce :) joy maszynka jest fajna ale kosztuje 425zl czy jakoś tak ale rewelacyjna jest po prostu ,muuuuuuuuuuuuuuszę to mieć co tam ciuchy hahah

    OdpowiedzUsuń