6 wrz 2011

Ala ma już roczek:)

Wróciłam,  minął ponad miesiąc jak mnie tu nie było a mnie się wydaje że to tylko parę dni SZOK!!!! Chyba doba ma mniej niż 24 godz. A u Was tyle się pięknych nowości się pojawiło chyba czeka mnie dzisiaj nocny maraton przed kompem:):):)Wpadłam tylko na chwilkę z małą zajawką i znowu gonię......mam nadzieję że uda mi się wieczorem zawitać na dłużej.
Wydaje się że dopiero co robiłam dla małej  Alicji karteczkę na chrzest a tu proszę Ala skończyła już ROCZEK ależ ten czas szybko leci.
Dzisiaj prezentuję  pudełeczko jedno z pierwszych które zrobiłam, przyznam szczerze przypadło bardzo do gustu, myślę że powstanie ich wiele szalenie mi się podobają:):):)
Wymiar pudełeczka 10 cm x10 cm, zrobiłam je  z tego papieru  jest przecudowny, laleczkę "księżniczkę" kupiłam w sklepie chińskim, aby ją ożywić pomalowałam całość oprócz rąk i twarzy różowym perłowym lakierem do paznokci, sukieneczkę dodatkowo ożywiłam różowym brokatem a koronę czerwonymi kropelkami akrylowymi , kwiatki z miejscowej przecudownej hurtowni kwiatków, prześliczne różowe ćwieki kupiłam  w SCRAP.COM..PL  . na wierzch pudełka wykorzystałam śliczny darmowy Digi stempelek od Marci przy okazji zapraszam do obejrzenia jej bardzo ciekawego i ślicznego blogu i  oraz cudownych digi stempelków.
Sorry za nie najlepszą jakość zdjęć.
Bardzo dziękuję odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę miłego ciepłego i słonecznego dzionka:):):)
Miłego oglądania:):):)























2 komentarze:

  1. Na widok tej cyklistki od razu miałam uśmiech od ucha do ucha! Świetny pomysł, rewelacyjne jest to pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bajeranckie!!!!!!!! Mała będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń